Vragen (FAQ)

Vragen (FAQ)

1. Vragen over bestellingen, levertijd en retouren: mail sturen naar klantenservice@faktory.nl

2. Bereikbaarheid per telefoon: wij zijn niet bereikbaar per telefoon alleen via e-mail.

3. Wilt u toch contact per telefoon?: stuur een e-mail met de vraag of wij u willen terugbellen, dit proberen binnen 1-2 uur te doen.

4. Procedure retour sturen van bestelde artikelen:

U heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst van uw bestelling, mits ongebruikt, zonder opgave van reden te retourneren. Het volledige bedrag inclusief de door u betaalde verzendkosten worden gecrediteerd via de door u gebruikte betaalmethode in onze webshop. De retourkosten zijn echter voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Er mogen geen duidelijk gebruikssporen zijn. Art- en Limited Editions (boeken) mogen niet uit de originele verpakking zijn geweest. Om gebruik te maken van uw recht stuurt u een e-mail naar onze klantenservice (klantenservice@faktory.nl) . Voor het retourneren dient u een kopie van uw factuur bij het retour pakket voegen.

Let op! Zorg ervoor dat uw retourzending goed verpakt is, beschadigingen tijdens het retour sturen zijn voor uw risico en rekening. Beschadigde artikelen worden door ons niet retour genomen / gecrediteerd. U kunt uw beschadigde producten retour ontvangen door opnieuw verzendkosten te betalen (neem contact op met onze klantenservice: klantenservice@faktory.nl )

4. Prijzen en kortingen: er zijn kortingen mogelijk bij grotere afnames van bepaalde artikelen / boeken, stuur mail naar: info@faktory.nl

4. Kopen op factuurbasis: alleen bedrijven (KVK , VAT nummer en website & domein e-mailadres), betalen binnen 14 dagen. Wij hebben recht om bedrijven te weigeren i.v.m. kredietwaardigheid, wanbetaling / of vermoeden van fraude.